7. října 2013

Co se mi tu všechno líbí?

Líbí se mi, že vlaky tu nemají sebemenší zpoždění.
Líbí se mi, že tu mají nejen vratné skleněné lahve, ale i pet-lahve a plechovky.
Líbí se mi, že každé úterý mám ve škole bazén a saunu zadarmo.
Líbí se mi, že posilovnu mám zadarmo naprosto kdykoli.
Líbí se mi, že nepotřebuju povolení na rybaření ve fjordu.
(Jen loď a prut.)
Líbí se mi, že pytle do odpadkových košů jsou zdarma.
(Věc v Norsku zadarmo! Haleluja!)
Líbí se mi, že když požádáte prodavačku v obchodě o pomoc, skutečně vám pomůže!
Líbí se mi, že studentům se tu věří více než v Čechách.
(Na koleji není žádná kolejbába, ani moniturující zařízení)
Líbí se mi, že na koleji máme saunu.
(Která do teď nefungovala, ale MÁME ji tu. :D)
Líbí se mi, že si před obchodem můžu nechat nezamčené kolo a po půl hodině tam stále je!
Líbí se mi, že když ráno nahlásím "domovníkovi" nějakou vadu, tak odpoledne už je opravená.
Líbí se mi, že VŠICHNI od 5. třídy výš tu mluví anglicky.
Líbí se mi norský systém "studentských půjček".
(Na začátku každého akademického roku dostane od státu každý student určitý obnos peněz, který nemusí vrátit celý, pokud má dobré známky a vejde se do určitého průměru. Je-li to studentka a nechá se zbouchnout, nemusí vracet vůbec nic. Ani prd.)
Líbí se mi, že tu nejsou takový brutální kopce jako v Čechách a můžu tu jezdit všude na kole! 
Líbí se mi, že paní na recepci mi tiskne všechno zadarmo.
(Zatím.)






4 komentáře:

  1. Další článek by mohl být po čem se ti stýská:D

    OdpovědětVymazat
  2. Ne, to by mi pak bylo smutno :( :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. A pak, že je na Norsku vše špatné...určitě tam toho najdeš víc. ;)

    OdpovědětVymazat