5. října 2013

Co mě tu všechno štve?

Štve mě, že všechno tu je neskutečně drahý.
Štve mě, že Norové mají naprosto odlišný způsob myšlení a nemají absolutně žádný smysl pro humor.
(Příklad: Minule mi "můj norský kamarád" povídal o tom, že ve škole řešily jak co nejcitlivěji sdělit dítěti, že mu např.: právě zemřeli rodiče, nebo mu psa přejelo auto. Absolutně nepochopil, že si dělám SRANDU, když jsem mu řekla "No to je jednoduchý, dáš mu hádanku. Víš, kdo je ještě naživu? No, rozhodně ne tvoji rodiče." A tvářil se jako bych mu právě řekla, že mojí nejoblíbenější činností je topení koťátek.)
Štve mě "můj norský kamarád" protože si myslí, jaká neskutečná celebrita a neustále nám to připomíná.
Štve mě norští učitelé, protože s námi jednají jako by nám bylo 6 a ne jako s dospělými lidmi.
(Před odjezdem na "kanoe-výlet" jsme museli učiteli ukázat náš nákupní seznam potravin a počkat na schválení!)
Štve mě, že někteří Norové si pořád nejsou schopní zapamatovat, že Československo se rozdělilo před dvaceti lety.
Štve mě, že někteří Norové neví, že Česká republika je v Evropě.
Štve mě, že v neděli nejsou otevřené obchody.
Štve mě, že jediná diskotéka ve městě je otevřená jen v sobotu a pouze do dvou (naštěstí do rána).
Štve mě, že Norové jsou hrozný bábovky a měkkoprsi.
(Co by na to řekli Vikingové ?!)
Štve mě jak mi "můj norský kamarád" pořád posílá svoje zinstagramovaný fotky.
Štve mě, že když se jednou ráno nenamaluju, tak se mě ostatní ptají jestli nejsem nemocná.
Štve mě, že někteří Norové si zastrkávají kalhoty do ponožek.
(No dobře, to mě neštve, jen sem i to zdá poněkud zvláštní :D)
Štve mě, že průměrný Nor má hubenější stehna než já.
Štve mě, že jim prd rozumím a pokaždé v obchodě dostanu k nákupu tašku.
(kterou musím zaplatit samozřejmě, protože v Norsku není nic zadarmo)
Štve mě, že nechápou vtipy o Breivikovi.
("Dobrý den, jmenuji se Anders Breivik a jsem Váš nový instruktor plavání")
Štve mě, že nejvyšší povolená rychlost mimo město je 90km/h.
Štve mě, že tu nemají dálnice.
Štve mě, že popisky na potravinách nejsou psány ani v jednom jazyce, kterému rozumím.










6 komentářů:

  1. Teda Ditus, jsem fakt ráda, ze jsem si vybrala Estonsko, tady je to bomba :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je mám vždycky radost, když mi tu někdo něco komentuje! aspoň vidím zpětnou vazbu, že ty moje bláboly skutečně někdo čte! :D
    Ehm, nicméně tady jsou samozřejmě taky i ty světlý okamžiky, ale momentálně u mě přetrvává spíš pocit, že Norsko není zas až tak skvělá země jak si především Norové myslí. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nebo je to možná jen proto, že jiný kraj jiný mrav.

      Vymazat
  3. Tyjo, a co takhle napsat něco, co se ti v Norsku líbí? :D .. Netroufám si odhadnout počet řádků :). Btw .. chceme nějakou peprnou story :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už si to tak pomalu sumíruju, ale bude to asi skutečně krátké :D
      Nicméně koncem týdne se chystáme s děvčaty na dobrodružnou výpravu na Lofoty, tak z toho snad něco peprného dám dohromady. :)

      Vymazat
  4. Tak kalhoty v ponožkách a Breivik sou nejlepší:D

    OdpovědětVymazat