7. dubna 2015

Springtime for ...

Čauky mňauky,

jaro je ve vzduchu, sluníčko svítí, zvířátka a podivná individua vylézají na povrch zemský, no není to krása pohledět jak se nám ta příroda probouzí ?! Občas sice ještě chumelí, děti pod rozkvetlou třešní staví sněhuláka a člověk by nejraději strávil celý den budováním gaučovo-polštářové pevnosti a popíjením kakaa, ale být dospělým tyto celodenní kratochvíle prostě neumožňuje. 

Nevím, jestli jsem se na svém blogísku někdy zmínila o kamarádovi Tomášovi. Blíže ho specifikovat netřeba, je to takovej normální hipsta-bloger, (na rozdíl ode mě mnohem se tomu věnuje mnohem zodpovědněji) a pravidelně mě upozorňuje na stagnaci Sovího hnízda. Díky Tomovi jsem se i dnes rozhodla k napsání nového článku a dala si snad padesáté předsevzetí psát minimálně jednou týdně. 

V současné chvíli jsem mimo jiné sama sebe zaúkolovala studiem základní kavárenské terminologie, poněvadž jsem si v kampusácké Literární kavárně objednala Espresso doppio lungo a obávám se, že po dopití uvidím i zvuky! Jestli víte jak vypadá takový nártoun, tak ten má jen o trošilinku větší oči než právě já. Nabytou energii bych měla nejspíš využít k sepsání závěru bakalářky, ale momentálně mi přijde mnohem důležitější čtení wikičlánku o nártounech. Věděli jste, že nártoun byl předlohou Yody? Já ne. Zase jsem o něco chytřejší! 

Vrátím se ale zpět k mé bakalářské práci, která se stále nachází in progress. Nepíši na pedagogické fakultě, pod kterou oborově i programově spadám, ale na fildě, na které studuji svůj druhý (vedlejší) obor - Společenské vědy. V lednu loňského roku jsem se (po totálním okouzlení a zmagoření do dalšího díla D. Browna) rozhodla pro téma Křesťanská symbolika kříže, a v současné chvíli jsem happy jak dva grepy, že jsem takovou magořinu byla schopná vůbec krapet smysluplně zpracovat. Tedy, historie křesťanství je vskutku barvitá, zajímavá a poměrně brutální, což je super, (nejvíc jsem pyšná na svojí podkapitolku o popravě ukřižováním, ta je vážně vyšperkovaná) ale při čtení evangelií jsem nejednou obracela oči v sloup a marně hledala logiku, či alespoň její náznak (až mi někdo vysvětlí, jak se Ježíšovi podařilo nakrmit pěti krajíčky chleba a dvěma rybkami celý dav, už mě nikdy nikdo neuvidí v žádném obchodě). Nicméně, myslete na mě až to bude číst oponentura !

Toť takové pidi-shrnutí nejvýznamnějšího z posledních dní. 
Na příště se těšte na recenzi mosteckého očkovacího centra a popis jedinečného zážitku po očkování proti vzteklině. 


P.s. Neignorujte vysvětlivky v kavárnách, přečtěte si o nártounech a pakliže se vám tento a třeba i ostatní mé články líbí, buzerujte mě jako Tom a já brzy zase něco spáchám. 


2 komentáře:

  1. díky za reklamu :))
    jinak si osobně myslim, že lepší než jednou do týdne je čtyřikrát do měsíce, protože to eliminuje takový ty nudný týdny, v nichž je vrcholnou událostí, že spálíš rýži nebo ti dojde toaleťák

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže já věřím, že čtení tvýho popisu pálení rýže, či absence toaleťáku by bylo docela žrádlo :D

      Vymazat